Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Holika Holika apple shine scrub foam..Ένα "ιδιαίτερο" scrub!

Γεια σας!

Aυτό είναι ένα προιόν που είχα καταχωνιασμένο αρκετό καιρό, μέσα στο κουτί με τα "μη ανοιγμένα προιόντα".

Οταν το πήρα, δεν ήξερα τι ακριβώς είναι, πίστευα ότι πρόκειται για ένα κανονικό scrub, και αφού είχα πολλά που ήδη χρησιμοποιούσα, το άφησα στην άκρη.

Το άνοιξα λοιπόν πριν από λίγες μέρες...


Πρόκειται για μια κρέμα χωρίς κόκκους, με άρωμα πράσινου μήλου, που απλώνεις στο πρόσωπο, κάνεις λίγο μασάζ, και το ξεπλένεις. Κάνει πάρα πολύ αφρό (που ξεπλένεται λίγο δύσκολα είναι η αλήθεια) και αφήνει το δέρμα εντελώς καθαρό.


Το προιόν ισχυρίζεται ότι περιέχει συστατικά που απομακρυνουν τα νεκρά κύτταρα, όχι με την τριβή όπως τα συνηθισμένα απολεπιστικά, αλλά με τα συστατικά του (που ειναι στα Κορεάτικα, και προφανώς δεν έχω ιδέα τι είναι..)

Δεν έχω αποφασίσει αν μου αρέσει αυτό το εναλλακτικό προιόν.
Αν και σαν αποτέλεσμα είναι εμφανώς πολύ καλό, νομίζω ότι η αίσθηση να τρίβεις απαλά το δέρμα με μικρούς κόκκους είναι αξεπέραστη!

Κοστίζει γυρω στα 10ευρώ από ebay. Εγώ το είχα πάρει αν θυμάμαι καλά από την Κορέα (ή από το Gmarket..)

Φιλιά κορίτσια****

7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Υποθέτω πως ναι. Μαλλον baking soda, απότι διάβασα σε κάποια άλλα reviews! Το προσωπάκι σουπερ πάντως, ότι και να χει!!

      Διαγραφή
    2. αγαπητή, έχετε σκοπό να επανέλθετε μαζί με τα περιεργα και ενδιαφέροντα προϊόντα σας; :)))

      Διαγραφή
    3. Eιμαι ιδιαιτέρως περίφανη που με αναζητάς αγαπητή Ματα, ειδικά εσυ, γιατι μου είσαι ιδιαιτέρως συμπαθής μέσα από τα γραπτά σου!! Θα επαναλέλθω όταν βρω χρόνο.. (η ώρα είναι 20:44 και μόλις επέστρεψα από τη δουλειά-μαρτύριο..)

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει που το δοκιμάζεις χωρίς να φοβάσαι...εγώ έχω αλλεργίες και φοβάμαι!!! Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δοκιμάζω όλα σαν πειραματόζωο.. ευτυχώς δεν είχα ποτέ αντιμετωπισει αλλεργίες, αλλά οκ, αυτό μπορείς να το πάθεις και με "πολυδιαφημισμένα" προιόντα..!
      Γενικά, ότι έχω αγοράσει από Κορέα, μου έχει κατσει καλά!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Very interesting cosmetic :) the first time I've seen this company

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή