Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Η Garnier "Φρόντισε για μένα!"

Καλησπέρα κορίτσια!

Σήμερα θα ήθελα να αναφερθώ σε ένα περιστατικό, που τουλάχιστον σε μένα απέδειξε ότι υπάρχουν εταιρείες που σέβονται τον καταναλωτή και επενδύουν στο να μένει ικανοποιημένος.

Η ιστορία έχει ως εξής:

Είχα διαπιστώσει εδώ και καιρό, ότι όταν πλένω το πρόσωπό μου, κάποια υπολείμματα make up μένουν στα πλαινά. Αποφάσισα λοιπόν, να πάρω καθαριστικά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ, για να περνάω το πρόσωπό μου μετά το σαπούνι.

Δεν έκανα μεγάλη έρευνα αγοράς ομολογώ, και σε μια επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, αγόρασα τα μαντηλάκια Garnier Essentials, για μεικτές επιδερμίδες. Η τιμή τους ήταν πολύ καλή και τα βρήκα σε προσφορά -50%!

Πήγα λοιπόν σπίτι, έπλυνα το προσωπό μου, και... ανοίγοντας το πακέτο ήρθε η απογοητευση... Τα μαντηλάκια είχαν ξεραθεί... οχι απλά ξεραθεί, είχαν γίνει χαρτομάντηλα! 

Νευρίασα ολίγον τι..Αλλά μετά σκέφτηκα "ελα μωρέ..2 ευρώ έδωσες.."..Αργότερα το ξανασκέφτηκα (εχουμε και οικονομική κρίση..) και πήρα το θάρρος να επικοινωνήσω με την Garnier, αναφέροντας το γεγονός. Δεν περίμενα απάντηση - μεταξυ μας - σιγά μην ασχοληθεί τέτοια εταιρεία με τα ξεραμένα μαντηλάκια της "πως την είπαμε..?". Αυτό σκέφτηκα.

Ε λοιπόν, όχι απλά μου απάντησαν άμεσα, αναφέροντας μου τους λόγους που μπορεί κάτι τέτοιο να συμβεί ("είναι κάτι που μπορεί να οφείλεται στην παραμονή του προϊόντος για μεγάλο διάστημα στο ράφι ή σε άλλα θέματα που παρατηρούνται συχνά όπως (1) το άνοιγμα της συσκευασίας από καταναλωτές με αποτέλεσμα να καταστρέφονται τα μαντηλάκια ή (2) ακόμα και το λάθος άνοιγμα της συσκευασίας προς πώληση από τους υπεύθυνους του καταστήματος με αποτέλεσμα κάποια μικρή τρύπα στην συσκευασία στην οποία μπορεί να οφείλονται τα ξεραμένα μαντηλάκια."), αλλά μου έστειλαν άμεσα, όχι απλά τα μαντηλάκια..αλλά όλα τα παρακάτω.


Την ενυδατική την φοράω πλέον καθημερινά το πρωί, και έχω να πω τα καλυτερα! Ειναι για κανονικές και μεικτές επιδερμίδες, με υπέροχο ελαφρύ αρωματάκι, και μια υφή απίστευτη. Απορροφάται αμέσως, και αφήνει το πρόσωπο πάρα πολύ απαλο. Δεύτερη έκπληξη αυτό, γιατί δεν είχα ξαναπάρει κρέμα της εταιρείας και δεν περίμενα να μου κάτσει τοσο καλα. Πρίν την κρέμα βάζω το σέρουμ μου (γιατί δυστυχώς εχει μόνο ενυδατική δράση, και εγώ που πάτησα τα 30 θέλω κάτι παραπάνω...) και μετά την BB cream μου. (όχι της Garnier...)

Το γαλάκτωμα καθαρισμού δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά θα το κάνω γιατί με τα γαλακτώματα έχω ένα θέμα. Δεν μπορώ να βρω το κατάλληλο για μενα!

Τα μαντηλάκια είναι επίσης ωραία, μαλακά και με ωραίο άρωμα, και επιτέλους δεν βρίσκω τις πετσέτες προσώπου μου λερωμένες με make up!

Eπίσης η εταιρεία μου έστειλε τα παρακάτω δειγματάκια 


Την BB cream (που την έχω σε κανονικό μέγεθος..) και το γαλακτωμα σωματος.

Αυτή ήταν η ιστορία λοιπόν, μια αποτυχημένη αγορά με αισιο τέλος!!

Σας έχει τύχει αντίστοιχο περιστατικο?

Πολλά φιλιά κορίτσια! ****

9 σχόλια:

  1. Καλά έκανες! Μερικές φορές λέμε "σιγά τα λεφτά που έκανε, θα το πετάξω" και θα πούμε τη γνώμη μας για αυτό στη φίλη μας, στην αδερφή μας, αλλά ίσως θα έπρεπε να τα λέμε και στις εταιρίες μιας και ο τρόπος επικοινωνίας έχει γίνει πλέον πολύ γρήγορος και απλός. Και περιμένεις μια απάντηση, μια εξήγηση. Προσωπικά αν έχω πάρει ελαττωματικό προϊόν από super market το επιστρέφω στο s/m με την απόδειξη και μου το αλλάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απόλυτο δικιο. Ισως παλαιότερα να είμασταν σαν καταναλωτές πιο "large"..Αλλά πλέον νομίζω ότι όλοι έχουμε γίνει πιο αυστηροί. Και οι εταιρείες πρεπει κι αυτές να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Είναι και δικό τους το όφελος.

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλά έκανες και μπράβο και στη Garnier που ανταποκρίθηκε! Και εγώ πάντα πάω και αλλάζω ο,τιδήποτε ελαττωματικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη Garnier πλέον στο μυαλό μου την έχω ώς μια σοβαρή και αξιόπιστη εταιρεία.. Μπορεί να μην ήταν δικό της το σφάλμα, αλλά ο τρόπος που ανταποκρίθηκε ήταν αξιέπαινος!**

      Διαγραφή
  3. πολυ καλα εκανες! και εγω αυτης της αποψης ειμαι!αν δεις ειχα μια παρομοια εμπειρια ενα μανο Κορρες και ευτυχως και εκει η εταιρια ηταν αψογη!
    http://sissisplace.blogspot.com/2012/04/blog-post.html

    μπραβο στις εταιριες αυτες, γιατι πρεπει να επιβραβευονται για το σεβασμο στον καταναλωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα.. η δική σου ανάρτηση με όπλισε με το θάρρος να στείλω κι εγώ το παράπονο μου!!
    Συνήθως ντρέπομαι με κάτι τέτοια..χεχε
    Αλλά τελικώ αποζημιωθήκαμε και οι δύο!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O πελατης εχει παντα δικιο,λοιπον.

    From Paris with love!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ καλα εκανες! αν παρουμε τηλ και ζητησουμε καποια δειγματακια θα μας τα στειλουν αραγε;;
    επισης, μολις σε ανακαλυψα και εγινα μελος στο μπλογκ σου!
    δες και το δικο μου αν θελεις!
    www.marytalks4all.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις περισσότερες εταιρείες που έχω ζητήσει δείγματα μου έχουν στείλει! Δεν χάνεις κατι να ζητήσεις, αν θες να δοκιμάσεις κάτι!
      Καλως ηρθες!! Καλώς σε βρήκα κι εγώ στο δικό σου blog!!

      Διαγραφή