Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Kαθαριστικό προσώπου LIERAC

Γειά σας κορίτσια!

Ο καθαρισμός προσώπου και το ντεμακιγιαζ για μένα ειναι πονεμένη ιστορία.
Δεν ανέχομαι με τίποτα γαλακτώματα στο πρόσωπό μου. Ότι έχω δοκιμάσει δεν μου αρέσει. Μου αφήνει το πρόσωπο κάπως βαρύ, ακόμα και αν εφαρμόσω λοσιον μετά.

Γιαύτο λοιπόν, εγκατέλειψα την προσπάθεια να βρώ το τέλειο γαλάκτωμα καθαρισμού, και έριξα το βάρος στην αναζήτηση του κατάλληλου σαπουνιού, το οποίο όμως θα επρεπε να είναι και για πρόσωπο και για μάτια.

Δοκιμασα διάφορα, και τελικά κατέληξα σε ενα υγρό σαπουνάκι της Apivita, το οποίο τίμησα δεόντως για 2 χρόνια.

Τον τελευταίο καιρό όμως, άρχισα να αναζητώ και πάλι.. Οχι γιατί δεν με κάλυπτε, απλά επειδή το βαρέθηκα :)

Kαι το βρήκα!!

Είναι αυτό το καθαριστικό σαπούνι της Lierac, και για πρόσωπο και για μάτια, που μυρίζει υπέροχα, αφαιρεί όλο το μακιγιάζ και δεν ξηραίνει το δέρμα.
Μετά, εφαρμόζω μια τονωτική λοσιόν (έχω καμια δεκαρια..χεχε).

Το αγόρασα από το feelunique.com, αλλά νομίζω ότι υπάρχει σε κάποια φαρμακεία.

Εσείς αλήθεια..προτίμάτε γαλάκτωμα ή σαπουνάκι για το ντεμακιγιάζ? Εχετε κάτι να προτείνετε αν βαρεθώ και αυτο??

Πολλά φιλιά! *****

1 σχόλιο: