Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Μια ακόμα BB cream + Η πιο ιδιαίτερη μάσκα προσώπου (Από Κορέα)!

Kαλησπέρα!

Σήμερα, έχω μια ακόμα BB cream να παρουσιάσω (την οποια δεν έχω χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα πολύ, ειναι η αλήθεια..) καθώς και μια μάσκα προσώπου (την οποία χρησιμοποιώ 3-4 φορές την εβδομαδα), αγορασμένες και οι δυο από Σεουλ.

Αρχικα, η ΒΒ cream ειναι η Premium Triple Function από την εταιρεία Baviphat


Έχει δύο αποχρώσεις (1 και 2), 30δεικτη αντιηλιακής προστασίας, αντιρυτιδική και λευκαντική δράση.

Τις λίγες φορές που την χρησιμοποίησα, παρατήρησα ότι στην αρχή απλώνεται δύσκολα και είναι πολύ παχύρευστη. Πριν απορροφηθεί φαίνεται σαν "μασκα" στο δέρμα


Αφού ομως περάσει λίγη ώρα και η εφαρμογή γίνει "ταμποναριστά" (ταπ ταπ που μου έλεγαν και οι πωλήτριες) το αποτέλεσμα ειναι πολύ καλο


Το αποτέλεσμα είναι ματ, και όσες φορές την εχω χρησιμοποιήσει δεν εχω παρατηρήσει να έχει φύγει, ακόμα και μετά από 12ώρο στη δουλεια.
Γενικά ειναι μια καλή κρέμα, χωρίς ιδιαίτερο άρωμα, ταιρίαζει σαν απόχρωση (το 2) στο δικό μου δέρμα, και όταν τελειώσει το αγαπημένο μου σαλιγκαράκι, θα την χρησιμοποιήσω πολύ.
Το μόνο που δεν ξέρω, ειναι αν κάνει κάτι περί αντιγήρανσης..
 
Το δευτερο (υπέροχο) προιόν, ειναι η μασκα προσώπου Gem Miracle της εταιρείας The Saem


Αυτή η μάσκα ειναι πολύ ιδιαίτερη.. Από το μπουκαλάκι βγαίνει ενα μαυρο γυαλιστερό παχύρευστο υγρό. Το οποίο αφού απλωθεί συνεχίζει να είναι μαυρο. Αφου ομως περάσουν 10-20'' γίνεται ένας πολύ παχύς αφρός, που σιγά σιγά αρχίζει και πέφτει! Δειτε




Οταν την ξεβγάζω, το πρόσωπο μου ειναι πίο λευκο! Περίεργο ε?
Εκανα και τεστ, την εβαλα μόνο στο μισο πρόσωπο και η διαφορά ήταν εμφανής. 
Δυστυχώς στις φωτο δεν φαίνεται καλά αυτο, αλλά όπως και να χει, ειναι παροδικό. Μετά από μισή ωρα έχει επανέλθει το φυσιολογικό χρώμα.

Πέρα όμως από αυτο, η συγκεκριμένη μάσκα, αφήνει το δέρμα πολύ απαλό και λαμπερό, και ισχυρίζεται οτι κάνει πολύ βαθύ καθαρισμο.

Θα σας πρότεινα να την δοκιμάσετε (σε λίγο καιρο, θα κανω ενα Giveaway, με δειγματάκια από Κορέα, ανάμεσα τους και αυτης της μάσκας!)
Αυτά ειχα να σας πω και σήμερα!
Φιλιά κοριτσάκια *****






3 σχόλια:

  1. Mήπως να πάω μια βόλτα προς Κορέα μεριά???χαχαχα....η μάσκα απίστευτη όμως!!! και από ότι περιγράφεις,θα είναι υπέροχη!!Άντε, θα την κάνω την βόλτα....φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα η μάσκα κάνει show!!!!! πως μπορεις να βρεις μέσω Internet τα προϊοντα;;;; γιατι για να πάω Κορέα...ε είναι λίγο μακρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H μασκα υπάρχει στο Ebay..αλλά κάνει γύρω στα 17ευρω αν θυμαμαι καλα, αν και εγω την ειχα παρει γύρω στα 8 από Σεουλ.
    Ειναι ολίγον μακρια η Κορέα τι να κάνουμε!!
    Παντως, καλά που έκανες σχόλιο, γιατί πρεπει να οργανώσω το giveaway, και το ειχα ξεχασει!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή